poniedziałek, 21 stycznia 2013

Odżywka/wcierka Jantar – Farmona

Dzisiaj zaprezentujemy recenzję odżywki do włosów z bursztynem Jantar.
Odżywkę należy wcierać codziennie w skórę głowy przez 3 tygodnie, następnie zrobić kilka dni przerwy
i wznowić kurację. Systematyczne stosowanie dotlenia cebulki włosa, łagodzi podrażnienia i regeneruje włosy. Producent obiecuje, że wcierka zmniejszy przetłuszczanie się włosów, zredukuje ich wypadanie,
a także przyczyni się do pojawienia się nowych włosów.

Jak jest w rzeczywistości? Zgodnie z obietnicami producenta! Po ponad miesiącu stosowania zauważyłam znaczny wzrost włosów, a także pojawienie się nowych, tzw. baby hair.
Ponadto, włosy są nieco uniesione u nasady. Nieco kłopotu może sprawiać sama aplikacja,
jednak po przelaniu odżywki do butelki z atomizerem problem znika.

zdj. krasta.pl



 Serdecznie polecam tę odżywkę! W szczególności, że to wydatek, który oscyluje w granicach 8/10zł.
Odżywkę znajdziemy w aptekach, np. Dbam o zdrowie (możliwość zamówienia online),
sklepach internetowych, np. krasta.pl, bądź stacjonarnych drogeriach.



Cena: ok. 9 zł
Działanie: 5/5
Opakowanie: 3/5
Jakość w stosunku do ceny: 5/5

2 komentarze:

  1. nigdy nie widziałam tej odżywki ? jest może gdzieś dostępna oprócz internetu ? Jak zawsze z miła chęcią powracam na twojego bloga i jak zawsze Zaapraszam na mojego bloga , gdzie znajdują się efekty mojej diety , walką z dietą i nie tylko :)
    oczywiscie blog między innymi o podróżach , mam nadzieje że wpadniesz na mojego bloga i będziesz mnie wspierać w mojej diecie .http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham , kocham, kocham to jest to co uważam jako niezbędne w swojej pielęgnacji włosów. Stosuje także w atomizerze hydrolat lawendowy który fajnie odświeża skóre głosy i włosy są znacznie przyjemniejsze w dotyku:)

    OdpowiedzUsuń